  • Data: 2004-03-18 09:18:57
    Temat: Re: Potrzebna pomoc- PILNE!!!
    Od: "Miranda" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zatem jeśli X sprzeda nieruchomość to razem z tym prawem i babcia będzie
    > dalej uprawniona do świadczeń wynikających z umowy dożywocia.

    Dzieki za szybką odpowiedź. Tylko tu jest problem- pan X nie wywiązuje się z
    umowy dożywocia!!! Po prostu "olewa" sprawe, jednak Sad nie uchylil umowy...
    Czy jeżeli Babcia wniesie drugą sprawę do Sądu (są nowe dowody iż nie płaci-
    sam ma okropne długi i to nawet u mafii z Nowego Targu) to on bedzie mógł
    jednocześnie sprzedać lokal, mimo założenia sprawy w sądzie o niewywiązywanie
    sie z umowy dożywocia??
    Zależy mi na tym, aby Babcia odzyskała chociaż dom- pal licho te 4 działki
    budowlane....

    Pozdrawiam, Miranda :)