  • Data: 2004-02-27 20:47:35
    Temat: Re: Podwójne ubezpieczenie...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 27 Feb 2004, Gocha wrote:

    >+ A jestes pewien ze to OC obejmuje kradziez samochodu?

    Ależ ja nie jestem pewien że *to* ubezpieczenie o które
    autor wątku pyta cokolwiek obejmuje :) (nie podał żadnych
    szczegółów).
    Mnie zdziwiło jedynie wyraźne stanowisko poilkj popierające
    opinię Renaty iż jakoby NIE WOLNO było rozłożyć szkody na
    kilka ubezpieczeń !
    Tego że nie wolno ze szkody o wartości X uzyskać odszkodowania
    o wartości ponad X (czyli zarobić na szkodzie) chyba nikt
    zdrowy na umyśle nie kwestionuje :), ale załóżmy iż:
    - mam ubezpieczenie od OC z tytułu ubezpieczenia
    budynku
    - miałbym ubezpieczenie "osobiste" (być może w innej firmie)
    obejmujące w zakresie szkód OC również ubezpieczenie
    od szkód wynikłych z użytkowania mojej nieruchomości
    - zdarzyłaby się szkoda mieszcząca się w zakresie
    obu ubezpieczeń.

    Czy MUSZĘ wybrać JEDNO z nich ?
    A co jeśli będzie NIŻSZE niż szkoda a jednocześnie MAM
    drugie ubezpieczenie ?

    pozdrowienia, Gotfryd