    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pismaki pierdolone!
    Date: Sat, 21 Jan 2023 17:33:36 +0100

    > Może tak, a może nie.

    Może nie a może tak - zdanie ekspertów są podzielone;)

    > Nie tak dawno na tym forum dyskutowaliśmy o takim facecie, który za cel
    > swojego życia i rozrywkę obrał sobie wkurzanie różnego rodzaju służb
    > ochrony.

    No właśnie o nim pisałem:P Audtytor się nazywa, prowadzi kanał audyt
    obywatelski i zrobił sobie z kulsonów źródło fejmu i kasy.

    > W sumie mógł. Zaproponowałem, by albo "oszołoma" ignorować, albo zrobić
    > "do spodu" badając, czy on tych danych nie gromadzi celem przekazania
    > obym służbom, albo co najmniej udostępniając je nie godzi się na to, że
    > one z tego korzystają. Okrzyknięto mnie tu osobą, która chce nadużywać
    > uprawnień. No przecież on sobie tylko zdjęcia robi.

    No ale tamci mieli choćby łódkę bez rejestracji. Zresztą ustalić dane
    próbowali, tylko im z tego co rozumiem niespeclanie się udało.

    > Czy możesz mi - albo ktoś z inny z bywających tu, którzy podzielali
    > Twoje stanowisko - wyjaśnić, czym się różni facet z aparatem pod
    > obiektem krytycznej infrastruktury oraz dwóch gości w łódce, co to sobie
    > dronem dno zatoki oglądają?

    Powyżej.

    > Uznali, że w szukaniu bursztynu nic złego nie ma.

    To po co zpisali dane z dupy?

    > Nic nie jest za późno. To problem, który od dłuższego czasu istnieje.

    No to do roboty!

    > Nie mam zielonego pojęcia, ale policjantów też średnio o to podejrzewam.

    No to jak nie masz pojęcia to po co o ochroniarzach na rencie piszesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!