  • Data: 2005-04-27 14:14:01
    Temat: Re: PRAWO POWIETRZA :D
    Od: "Iza" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:d4o5k3$i4d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > URTiP
    > urząd
    >
    > Są dwie równoległe drogi. po pierwsze URTiP. Pracownicy przyjadą i na
    > podstawie pomiarów ustalą, kto zakłóca Wasz kanał. Pytanie, czy ten
    > kanał macie na wyłączność, bo tak do końca się nie orientuję, jak z tym
    > jest. Jeśli to Wasz kanał, to tamci nie mają prawa nic nadawać na nim.

    Kanałów do nadawania drogą radiową nie można w żaden sposób zarezerowac bądź
    wykupić dla siebie na wyłączność. Każdy może sobie na nich nadawać.

    > Druga sprawa, to nieuczciwa konkurencja. To co opisałaś moim zdaniem
    > wyczerpuje znamiona takowej. Polecam zapoznać się z ustawą o zwalczaniu
    > nieuczciwej konkurencji. Ale najpierw należało by poczekać na wyniki
    > pracy URTiP, bo tylko oni mogą w sposób urzędowy stwierdzić, jakie są
    > źródła zakłóceń.

    Właśnie a propo nieuczciwej konkurencji zastanawiam się czy np. jeśli
    zadzwonić by do nich - jako klient który chce się dowiedzieć czegoś o ich
    ofercie i po prostu porozmawiać. Z tego co wiem to w każdym takim telefonie
    mówią iż w tej samej miejscowości to działa jakaś nielegalna firma, i
    zakłuca ich w bardzo znacznym stopniu i oni zamierzają się z nią "rozprawić
    raz na zawsze" To jeśli powiedzieliby coś takiego do potencjalnego klienta
    na internet (czyli w tym wypadku do mnie podszywającej się pod takowego) to
    jeśli nagralabym taką rozmowę to może to stanowić dowód na nieuczciwą
    konkurencję ? I czy byłoby to w jakis sposób karalne ?

    > Co do samej strony praktycznej, to regionalne siedziby URTiP znajdują
    > się w miastach wojewódzkich. Można do nich napisać, ale wydaje mi się,
    > ze lepiej by było umówić się telefonicznie na rozmowę i pojechać z
    > pismem osobiście. Wielkim ułatwieniem dla nich było by wskazania mniej
    > więcej położenia nadajnika zakłócającego pracę.

    No własnie jesteśmy w trakcie dowiadywania się jak wygląda kontrola URTiP-u
    i gdzie wszystko załatwiać, i od nich z całą pewnością trzeba zacząć, bo
    jeśli stwierdzą iż oni nadają z mocą niedozwoloną w Polsce to mają duży
    problem (a wiem, ze nadają - można poznac to po sprzęcie jakim dysponują)

    Pozdrawiam, Iza