  • Data: 2005-04-27 15:37:50
    Temat: Re: PRAWO POWIETRZA :D
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Iza napisał:

    > To jest tak, że jest ogólnie 13 kanałów. Żeby się nawzajem nie zakłucać to
    > muszą być po jednym kanale odstępu pomiędzy bazami które się widzą.
    > Ale oczywiście oni wiedzą lepiej i po pierwsze swoje bazy na poczatku
    > poustawiali na jednym kanale :P a kiedy poszli po rozum do głowy to
    > poustawiali je tak, że w większości były na tych kanałach na których my
    > poustawialiśmy swoje nadajniki. Ale ok przestawiliśmy swoje a oni za nami i
    > taka zabawa w kotka i myszkę :/

    Umówmy się- jest TYLKO 13 kanałow i wprawdzie jest to pasmo nie
    wymagające pozwolenia radiowego ale również i niechronione. Czyli każdy
    może nadawać, byleby przestrzegał stosownych ustaleń, w tym przypadku
    mocy promieniowanej.

    > A teraz postawili jakieś bazy (są napewno ich - widac po MAC adresach) i
    > każda z nich sukcesywnie idzie kanał w kanał za nami !! Czyli jak nasza baza
    > postawina jest na 11 to ich też - jak nasza zostaje przestawina na 5 to ich
    > oczywiście też !! Czy istnieje jakieś prawo które tępi tego typu kretynów ??

    pasmo niechronione. Aby ustrzec się przed takimi efektami, należałoby
    zapłacić za prawo do wyłącznego korzystania ze stownego zakresu
    częstotliwości.

    nie, nie można. Każdy (prawie) sprzęt można ustawić na emitowanie
    sygnału z mniejszą mocą

    M.