  • Data: 2009-11-12 12:38:24
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:
    > np to, ze zmuszanie szarego kowalskiego, to usztywniania polamanej
    > konczyny poszkodowanego, przytomnego, do ktorego jedzie wezwane
    > pogotowie, prosi sie o nieszczescie, a w ekstremalnej sytuacji
    > usmiercenie tego poszkodowanego

    Po pierwsze: Zasad udzielania PP się naucza zgodnie z wytycznymi
    Krajowej Rady Resuscytacji nie tylko w ramach kursów prawa jazdy, ale
    również w innych sytuacjach, więc nawet jeśli te wytyczne są złe, to
    winą nie obarczaj system nauczania/egzaminowania związany z PJ, ale Radę.

    Po drugie: Należy udzielać PP aby minimalizować ból i zagrożenie. To, że
    pogotowie już jedzie, nie jest powodem, żeby pacjent cierpiał nadmiernie.

    > co nie zmienia postaci rzeczy, ze ten pord o ktorym wspominasz, nie
    > dopuszcza na rondzie skrecania w lewo, chyba ze to np angielski pord ;)

    Ciekawe, bo w mojej wersji nie ma nic o zakazie skręcania w lewo na
    rondzie.

    > po tym wpisie moge powiedziec tylko jedno, albo nie masz prawka, albo
    > powinienes je oddac z powodu nieznajomosci podstawowych przepisow

    Ostrzeżenie przedplonkowe:

    a) Wciąż piszesz nieczytelnie i zmuszasz mnie do domyślania się, o co
    chodzi.

    b) Popierdujesz i urządzasz osobiste wycieczki, podczas gdy słowem Cię
    nie zaatakowałem.

    c) w parze z popierdywaniem i osobistymi wycieczkami nie idzie podanie
    Twojej interpretacji, więc nie mam z czym dyskutować. Ja podałem
    interpretację swoją (zasada prawej ręki) oraz obserwowaną praktykę
    (wolna amerykanka). Niestety nadal nie wiem jaka jest Twoja interpretacja.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek