  • Data: 2009-11-12 13:02:47
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:
    > a pretensje mam do tych, co ukladaja takie pytania, bez zastanawiania
    > sie nad ewentualnymi konsekwencjami wprowadzenia ich w zycie

    Jeszcze raz:
    Zasad udzielania PP się naucza zgodnie z wytycznymi
    Krajowej Rady Resuscytacji nie tylko w ramach kursów prawa jazdy, ale
    również w innych sytuacjach, więc nawet jeśli te wytyczne są złe, to
    winą nie obarczaj system nauczania/egzaminowania związany z PJ, ale Radę.

    > to nie jest takie trudne

    Jest. Dodatkowo psuje moją ortografię, więc nie będę tego więcej robił.

    > stwierdzam fakty, dziwia dzie rzeczy ktore sa w pord napisane, a z
    > twoich wpisow mozna wyciagnac wnioski, ze nie do konca rozumiesz co jest
    > tam napisane

    I to mówi osoba, która nie potrafi napisać 1 zdania po polsku.

    > jakbys przeczytal pord to bys wiedzial, ze ameryki nie odkryles, dlatego
    > ze rondo wlasnie jest w uproszczeniu takimi skrzyzowaniami t, z ulica
    > dochodzaca z prawej strony, dlatego wszystkie wjazdy sa rownorzedne,

    No to przecież to napisałem. Więc nie rozumiem skąd więc twoje osobiste
    wycieczki....

    Niestety kierowcy jeżdżą inaczej. Podałem 3 sposoby znane mi z
    obserwacji. Niestety właściwego sposobu (równorzędność) nie spotkałem w
    praktyce :(

    > ile znaki nie stanowia inaczej, a w wiekszosci wypadkow na wjazdach na
    > rondo sa znaku ustap pierszenstwa,

    Jak znaków nie ma, to również wg mnie jest to skrzyżowanie równorzędne.

    > dlatego to ci na rondzie maja
    > ierszenstwo przed tymi wjezdzajacymi,

    Ale nie o tym mówiłem. Rozważałem priorytety wlotów względem siebie i
    problematyczność tego zjawiska. No ale cóż, to podobno ja nie czytam ze
    zrozumieniem.

    > ale to powinienes wiedziec, skoro
    > czytales pord, a nie tylko testy egzaminajcyjne (choc z nich tez
    > powinienes sie tego dowiedziec)

    W każdym razie, to moja ostatnia wypowiedź dla Jaśnie Pana, który ma
    problemy z wysławianiem się po polsku, za to systematycznie i z dziką
    radością urządza osobiste wycieczki na dyskutanta.

    Do następnej awarii plonkownicy...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek