  • Data: 2009-11-12 12:22:37
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdgt3c$djs$1@news.interia.pl...

    > Co nie tak z pytaniami PP?

    np to, ze zmuszanie szarego kowalskiego, to usztywniania polamanej konczyny
    poszkodowanego, przytomnego, do ktorego jedzie wezwane pogotowie, prosi sie
    o nieszczescie, a w ekstremalnej sytuacji usmiercenie tego poszkodowanego

    > No. Jest skrzyżowaniem o ruchu okrężnym. Ale nadal da się na nim skręcić
    > w lewo.

    nie, mozna na nim skrecic tylko i wylacznie w prawo

    > Pozornie. Logika wskazuje, że tak powinno być traktowane rondo. Niestety
    > PoRD traktuje je jako 1 skrzyżowanie, a nie serię.

    co nie zmienia postaci rzeczy, ze ten pord o ktorym wspominasz, nie
    dopuszcza na rondzie skrecania w lewo, chyba ze to np angielski pord ;)

    > Jest jeszcze drugi problem rondowy: Który wjazd ma pierwszeństwo? Bo wg
    > mnie wszystkie wjazdy są równorzędne i powinna działać reguła prawej
    > ręki. Niestety w praktyce jest wolna amerykanka. Widziałem 3 sposoby:

    po tym wpisie moge powiedziec tylko jedno, albo nie masz prawka, albo
    powinienes je oddac z powodu nieznajomosci podstawowych przepisow