  • Data: 2009-11-11 20:56:11
    Temat: Re: PORD uwaga na ronda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 10 Nov 2009, tg wrote:

    > "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    >
    > i to sa wlasnie polskie przepisy i mentalnosc na drogach (z naciskiem na
    > debilne i niepotrzebnie skomplikowane wymysly ustawodawcow)
    >
    > btw. sprawca byl 1 ale dobrze ze 2 dostanie w dupe?
    > czego go to nauczy?

    Że w sądzie należy się odwoływać aż do skutku.
    Kilka razy na .prawo przeczytałem tekst w stylu: "po apelacji
    dopiero odbędzie się prawdziwy sąd" (w sprawie sporu z ZUSem,
    w których to sprawach podobnoż sądy rejonowe w 98% przyklepują
    zupełnie bezpodstawne roszczenia urzędu)
    Owszem, takie podejście narusza art.2 Konstytucji.

    pzdr, Gotfryd