  • Data: 2014-04-06 13:53:56
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 5 Apr 2014 14:44:14 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > I quote:
    > ---
    > - Dzień dobry, tu Adam Pierdziszewski, czy rozmowawiam z Rafałem
    > Gilem ?
    > - Nic mi Pana nazwisko nie mówi, więc nie odpowiem. Może
    > przybliży Pan skąd dzwoni ?
    > - Dzwonię z Banku ...
    > ---
    > Wymyśl owe metody autoryzacji, skoro wątkotwórca nawet nie chce potwierdzić
    > że jest osobą która odebrała telefon.
    Nie bardzo wiem po co dzwoniącemu informacja czy osoba która
    'odebrała telefon' to ta sama z którą 'rozmawia i zadaje jej
    pytania'.

    Ja o przypadku: dzwoni do [b] ktoś, przedstawia się że dzwoni
    z [A], w celu kontynuowania [a] żąda podania danych
    weryfikujących, pojawia się pat bo [b] nie ma ochoty
    ujawniać tych danych nie mając pewności (czy dużego
    prawdopodobieństwa) że [a] jest faktycznie przedstawicielem
    [A]. Rozwiązanie pata: podanie przez [a] danych, ktore może
    znać tylko przedstawiciel [A] a ujawnienie których obcemu
    nie narusza praw [b] i nie stanowi dla [b] większego
    problemu.

    > Sorry, ale w tym wypadku nie widzę aby bankowi można było
    > coś zarzucić.
    Marnowanie kasy na bezsensowne procedury? \\fakt, to problem
    udzialowcow. Hmmmm... klienci zapłacą?

    --
    pozdro
    poreba