  • Data: 2009-12-30 15:08:02
    Temat: Re: Oszuści...???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Dec 2009, Andrzej Lawa wrote:

    > Może przedstawię moje rozumowanie - powiedz mi, czy gdzieś się można
    > przyczepić:
    >
    > W umowie sprzedaży była klauzula o braku obciążeń. Skoro tak można
    > założyć, że ewentualne umowy zostały wypowiedziane dostatecznie wcześnie
    > (lub za porozumieniem stron), niekoniecznie na piśmie - bo jakoś nie
    > widzę ustawowego obowiązku wypowiadania na piśmie.

    Zaraz, PISMNEJ umowy, którą macha Ci przed nosem domniemamy
    najemca? To art.77.2 KC skasowali? :D

    > Jak dla mnie to dość logiczne, bo równie dobrze mogę mieć umowę najmu
    > sprzed 10 lat, wypowiedzianą 8 lat temu i zgłosić się do czwartego z
    > kolei właściciela, że mam tu umowę najmu na ten lokal i proszę mnie
    > natychmiast wpuścić.

    Zgadzam się z argumentem, że "piłeczka jest po stronie najemcy".
    I że (pewnie) tylko odszkodowanie wywalczy, bo terminy zdążą
    przekroczyć okres przewidziany na wypowiedzenie umowy.

    > I co, on ma teraz udowadniać, że nie jest wielbłądem? Szukać tego dawno
    > byłego właściciela, żeby dał kopię wypowiedzenia umowy?

    Pisałeś o czwartym właścicielu?
    Hm... nie ma możliwości uznania, że "widocznie" któryś poprzedni
    właściciel wypowiedział umowę, skoro do dziś nikt o niej nic nie wie?

    :)

    pzdr, Gotfryd