  • Data: 2006-03-15 21:45:48
    Temat: Re: Oprogramowanie GPL w firmie
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Paweł Sakowski*
    wypowiedziała te słowa:

    > Skąd wywodzisz te obowiązki? Od razu zastrzegam, że interesują mnie
    > wyłącznie źródła wymienione w art. 87 Konstytucji.

    Akurat w sferze prawa prywatnego tego rodzaju obowiązki może nakładać
    także umowa.

    > Zgodnie z art. 68 jest to w Polsce jak najbardziej możliwe.

    Jest możliwe acz logistycznie awykonalne. Cofający udzieloną licencję
    musiałby oświadczyć się każdemu licencjobiorcy.

    > Paweł Sakowski Public Licence
    > Każdy utwór muzyczny powstały między Odrą a Nysą Łużycką może być
    > swobodnie rozpowszechniany.
    > Uważasz, że PSPL dotyczy każego utworu muzycznego powstałego w
    > Jeleniej Górze?

    PSPL wynikałaby ze złej wiary tymczasem korzystając z utworu
    rozprowadzanego na GPL domniemam istnienia dobrej wiary po stronie
    licencjodawcy.
    U licha, przecież nie mogę sprawdzać praw każdego domniemanego
    licencjodawcy do każdego utworu, do którego rzekomo prawa przysługują
    właśnie jemu!

    A poza tym coś mi się wydaje, że rozmowa zaczyna zbaczać na
    niebezpiecznie boczne tematy ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||