  • Data: 2006-03-16 08:14:36
    Temat: Re: Oprogramowanie GPL w firmie
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Paweł Sakowski*
    wypowiedziała te słowa:

    > Przykład: wysyłam do GNOME poprawkę jakiejś literówki, zaznaczając że
    > zgadzam się na rozpowszechnianie poprawki na zasadach LGPL. Jaka umowa
    > nakazuje mi doręczanie kwitów od pracodawcy?

    Jeśli poprawka została wykonana w ramach stosunku pracy to musiałbyś
    przedstawić zgodę pracodawcy.

    > A jeśli nie sprawdzasz, to narażasz się, że ktoś kiedyś zacznie w
    > sposób dolegliwy egzekwować prawa autorskie. Że to się nie dzieje na
    > skalę masową, świadczy co najwyżej o dobrych intencjach ruchu
    > open-source.

    Wiesz co, chyba zaczynam Ciebie rozumieć. Czas się tym problemem
    zainteresować. Gorzej, jeśli się tym zainteresuje Arnold Buzdygan ;-)
    A tak na poważnie to podobny pomysł miała SCO Group Inc. - pozwać cały
    świat za Linuksa - ale chyba poprzegrywali? ;-)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: +48502defunk ||| JID: o...@j...org |||