  • Data: 2017-10-12 22:24:18
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw należałoby ustalić, ze w ogóle popełniono przestępstwo. W skali
    > powiatu codziennie jeździ się na jakiegoś trupa, bo czynności robisz
    > zawsze, gdy lekarz nie wystawi karty zgonu. Większość kończy się
    > ustaleniem, że nikt w niczym nie zawinił.

    Spowodowanie śmierci to jeszcze nie przestępstwo?
    A może to nie przestępstwo jak spowoduje poseł?

    > Ale tylko w kiepskich filmach. Zauważ, że wszyscy bez tego ostatniego
    > składaliby zażalenie do sadu.

    A sąd je oddala.

    > Rozumiem, iż wnosisz o przypieczenie posła - może się przyzna :-)
    > Myślaleś nad złozeniem stosownego wniosku dowodowego?

    Ty myślisz o przypieczeniu, ja dostrzegłem że już się przyznał.
    Ale może warto i się przyzna że szukał go celowo aby użyć na nim siły.
    To w jakim celu go szukał? zastanowiłeś się chwilę nad tym?
    I tylko nie pisz że w celu aresztowania bo zadzwonił by po was
    zamiast skakać do niego z rekami.