    From: "tdew" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Date: Mon, 25 Jul 2005 23:56:22 +0200

    > Zależy od możliwości i okoliczności - ale jednak próbowałbym zwiać.

    > Biedaczek. Teraz się okaże, że to ten morderca jest najbardziej
    > pokrzywdzony....

    > W opisanej sytuacji jest to dość oczywiste.

    dostal wezwanie do zatrzymania pod domem ktory byl pod obserwacja policji a
    w ktorym mieszkal, zaczal uciekac najpierw do stacji metra a potem wskoczyl
    do samej kolejki gdzie zostal zastrzelony. Rodzina poinformowala ze swietnie
    znal angielski wiec na pewno zrozumial polecenia policji.
    Sorry ale pomysl chwilke to nie boli, dwa dni po zamachach, w miesce jest
    pelno policjantow, wychodzisz z domu, biegnie do ciebie kilka uzbrojonych
    osob krzyczac policja a ty zaczynasz uciekac?? Myslisz ze to bandyci tak sie
    po prostu zabawiaja, tacy dowcipnisie ryzykanci urzadzaja sobie polowanie na
    ludzi w srodku dnia w miescie w ktorym w zwiazku z sutyacja co kilka metrow
    stoi policjant albo antyterrosysta??
    Jesli dalej chcesz uciekac to kwalifikujesz sie do corocznej nagrody
    darwina.
    Zapewne gdyby ten Brazylijczyk uciekal gdzie indziej dzisiaj by zyl.
    Nie spotkalem sie nigdzie z informacja ze zostal zastrzelony po
    obezwladnieniu, byles tam widziales?, moze podasz jakis link. Widzialem
    symulacje na bbc z ktorych wynikalo ze zostal zastrzelony z bliskiej
    odleglosci (kilku metrow) ale nie po obezwladnieniu. Gdyby chcieli go zabic
    od samego poczatku zalatwiliby go pod domem.
    A uciekal zapewne dlatego ze nie mial waznej wizy wiec przebywal w Anglii
    nielegalnie co oznacza ze bal sie deportacji.