  • Data: 2005-07-25 23:20:46
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Normalne korzystanie z normalnych zdobyczy cywilizacji ==
    > niedostosowanie? Fascynujące...

    > Co tylko dowodzi, że angole i reszta buszystów to tacy sami (albo nawet
    > jeszcze gorsi) bandyci i mordercy jak Osama i jego klika.

    > Rozumiem, że sam chętnie byś się tak poświęcił?

    Nie.
    Starał bym się wyjśc cało. Możlwe że bym się zatrzymał, możliwe, ze
    instynkt by był góra. To jest gdybanie.

    Co prawda ćwiczenie i oswojenie niebezpieczeństwa może coś pomóc, ale to
    tylko w wyćwiczonych sytuacjach się sprawdza.
    Choć jak mi w armii puścił facet prawdziwą serie nad głową to zawodowo
    przypadłem za kulochwyt a dwaj inni w podskokach wyleźli na przedpole
    ;-) i na linię strzału.

    Ale strzałów w metrze nie przećwiczysz ;-)

    MZ