  • Data: 2005-07-25 22:20:05
    Temat: Re: OT - Policja pewnego kraju...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Żyła wrote:

    > I niedostosowany by zszedł ;-(

    Normalne korzystanie z normalnych zdobyczy cywilizacji ==
    niedostosowanie? Fascynujące...

    > Ale zrozum - tam masz normalną wojne. ludzie się mordują. Tak jak w
    > Iraku - nie zatrzymasz się do kontroli - kilim, tak samo w Londynie.

    Co tylko dowodzi, że angole i reszta buszystów to tacy sami (albo nawet
    jeszcze gorsi) bandyci i mordercy jak Osama i jego klika.

    > Ja osobiście akceptuje takie zachowania.
    > lepiej mieć jednego niesłusznego trupa niż martwych kilkudziesięciu
    > pasażerów metra.

    Rozumiem, że sam chętnie byś się tak poświęcił?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)