  • Data: 2013-09-12 21:22:19
    Temat: Re: [OT Fizyka] Re: Przymusowe ograniczenie ???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Ale zasada pozostaje niezmienna, było zwężenie, mniej pojazdów
    > przejechało na minutę to potem i po wielopasmowej autostradzie
    > będzie mniej jechać, chyba że takich zwężeń/wjazdów będzie kilka.

    no wlasnie.
    I nawet w 100% przypadków jest.
    no chyba, ze wlasnie ci rure w domu rozerwało.
    Ale chyba wtedy nie bedziesz narzekał na obnizone cisnienie.

    > Co do kranu z małym przekrojem na końcu to piszący zapomniał
    > że ten kran nie jest jedyny. W kawalerce mam trzy krany, spłuczkę
    > i odprowadzenie do pralki. W domku jednorodzinnym takich końcowych
    > odpiorników bęzie jeszcze więcej.

    A ile z nich jest uzywanych jednoczesnie zwyczajowo?
    I jakiej srednicy rury byłby to odpowiednik?

    Ja tam zauwazylem spadek cisnienia tylko w jednym przypadku, jak
    puszcze podlewanie trawnika na maksa jednoczesnie z wszystkich punktów.
    wowczas widac, ze sika troche słabiej.

    Normalnie aby tego nie bylo widac, poszczegolne czesci puszczane są o
    roznym czasie.