  • Data: 2013-09-12 23:17:41
    Temat: Re: Przymusowe ograniczenie ???
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wisniewski wrote:

    > Tylko...wez pod uwage , jakie to byly realia: od glownego wodociagu ( 100mm),
    musialem zrobic moje przylacze ( 32), nastepnie przeprowadzic rure pod droga, zrbic
    studzienke z wodomierzem i stad zrobic doprowadzenie ( pod górę !) do mojego domu.

    A potem to wszystko podarowałeś wodociągom. Darowanem koniowi w zeby
    sie nie zagląda

    > Teraz, przed moja studzienką zrobili trójnik, ktory zaopatruje kilkanascie innych
    domów, ktore, wszystkie leza ponizej mojego domu.

    juz nie twoją. Przed studzienką należącą do wodociągów ....

    > Jesli sie teraz wysra ktos z tych domow i spusci wode w kiblu, to powiedz mi, o ile
    spadnie cisnienie w moim domu , kiedy mam 32mm a ile spadloby, gdybym mial 20mm ???
    > Chyba jest różnica ?

    0.00000000000001 albo mniej.
    Bo chyba nie przez twój wodomierz oni srają.