  • Data: 2013-12-20 10:46:10
    Temat: Re: OFE - zabór mienia
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.12.2013 06:47, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:l8vpeu$1q0$1@node1.news.atman.pl...

    > Nie, bo i tak zadłużenie było przez ten wiek rolowane.

    i to znaczy, ze trzeba tak w nieskonczonosc?

    potrzeba byla reforma i stworzenie OFE

    ale mialo byc pieknie, a przez glupie osly z wiejskiej wyszlo jak zwykle

    OFE i ZUS powinny byc stworzone do dzialania na identycznym poziomie,
    tylko jedna firma bylaby pandtwowa i tam atutem gwarancje rzadowe

    A OFE prywatne, obarczone minimalnymi przepisami, powinny dzialac na
    zasadach jakie sobie ustala

    a klient, czyli obywatel, zam wybiera - zus panstwowy i jego gwarancje,
    albo ryzyko ofe i ich gwarancje

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx