  • Data: 2022-02-28 16:44:41
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Feb 2022 18:41:50 +0100, Shrek wrote:
    > Był kiedyś temat - myśliwy kłusował i zastrzelił dzieciaka, a kościelny
    > chuj wie co tam robił, ale po akcji spierdolił razem z kłusownikiem.
    >
    > Z tego co pamietam robert twierdził, że nie ma podstaw do postawienia
    > zarzutów nieudzielenia pomocy kościelnemu, bo przecież nie było podstaw
    > do twierdzenia, że udzielenie pomocy jest konieczne.
    >
    > "Myśliwy" 6 lat bez zawiasów za nieumyślne spowodowanie śmierci i
    > nieudzielenie pomocy, kościelny nieudzielenie pomocy i utrudnianie
    > postępowania - rok w zawiasach na trzy.
    > https://lublin.se.pl/zastrzelil-16-latka-z-kazachsta
    nu-w-sadzie-okregowym-w-lublinie-zapadl-wyrok-aa-zNi
    k-ENfu-nJhY.html

    > Mamy rzadką okazję zobaczyć jak sprawa o której dyskutowaliśmy się
    > zakończyła.

    Zaczela. Sam wiesz, ze bedzie teraz apelacja.

    A jak po apelacji wyrok bedzie krotszy niz rzeczywista odsiadka ?

    > Przy okazji - robert który twierdził, że nie ma podstaw do twierdzenia,
    > że skoro dzik wrzasnął niecenzuralne słowo to należy sprawdzić czy
    > wigilia i zwierzaki klną po ludzku czy jednak człowiek.

    A jakie to niecenzuralne slowo krzyknal i czy znasz kazachski?

    > Przypomnę złota
    > myśl roberta "Ale nie wynika, czy strzelający wiedział, że cokolwiek
    > trafił. Skoro zaczęli krzyczeć, to strzelający mógł dojść do wniosku, że
    > żyją." Robert to... policjant i aktywny członek społecznosci
    > strzeleckiej. Pieknie - nie?

    No ale dobrze napisal - skoro krzyknal niecenzuralnie, to zyje, a moze
    nawet sugeruje, ze nic mu sie nie stalo ...

    "Zdaniem sądu, wniosek, że oskarżony Ch. godził się, że strzela do
    człowieka jest nieuprawniony.

    - Można temu oskarżonemu przypisać jedynie to, że nie zachował
    ostrożności wymaganej w danych okolicznościach mogąc przewidzieć, że
    wybrany przez niego cel nie jest zwierzęciem, a może on być
    człowiekiem.

    Zwrócił uwagę na "wyjątkową kumulację" okoliczności obciążających
    Dariusza Ch. "To niezachowanie ostrożności było wyjątkowo lekkomyślne.
    Nie miał prawa, jako myśliwy, oddać strzału do niezidentyfikowanej,
    nierozpoznanej zwierzyny" - stwierdził sędzia.

    - Chęć pozyskania zwierzyny z użyciem sztucznego światła to już nie
    jest polowanie, to jest kłusowanie - podkreślił."

    Ja sie na łowiectwie nie znam - nie wolno z latarką polować?
    A z noktowizorem ?

    A po nocy/wieczorem, w sadzie ... czy nalezy sie spodziewac czlowieka?

    J.