  • Data: 2022-02-28 18:17:08
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Feb 2022 17:33:26 +0100, Animka wrote:
> [...]

    >>> https://lublin.se.pl/zastrzelil-16-latka-z-kazachsta
    nu-w-sadzie-okregowym-w-lublinie-zapadl-wyrok-aa-zNi
    k-ENfu-nJhY.html

    > Moim zdaniem byli pijani jak bela i nawet latarka nie pomogła na ich
    > zamglone oczka.

    Byc moze, ale tego jakos nikt nie podniosl ..

    > Po przeczytaniu tekstu (poniżej) dostałam ataku śmiechu, ale z popłakaniem:
    > "Jak wynika z wyjaśnień oskarżonych, Dariusz Ch. i Marcin B. dostrzegli
    > pomiędzy drzewami obiekt, który uznali za dzika. Marcin B. oświetlił cel
    > latarką, a Dariusz Ch. strzelił. Wówczas postać, do której oddany został
    > strzał stanęła na dwóch nogach."
    >
    > Napisali, że 1-go listopada chłopak zbierał jabłka. W listopadzie jabłka
    > jeszcze były?

    Mogly byc.
    Ale nie musialy - wystarczylo, ze chlopak pomyslal, ze mogą byc.

    Albo w ogole w jakimkolwiek innym celu poszedl do sadu ... np wodki
    sie napic, bo w internacie nie wolno.

    J.