  • 1. Data: 2024-04-20 18:24:31
    Temat: Wrocław
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Znów. Tym razem nie kulsony a pracownicy izby wytrzeźwień (w tym
    czterech byłych kulsonów)... Trzymajcie się tam w tym wro...

    Co ciekwae chcą im zmienić kwalifikacje na niumyślne spowodowanie
    śmierci... Głupi sąd - przecież powinien wiedzieć że tak się nie da:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2024-04-20 21:59:31
    Temat: Re: Wrocław
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 20.04.2024 o 18:24, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Co ciekwae chcą im zmienić kwalifikacje na niumyślne spowodowanie
    > śmierci... Głupi sąd - przecież powinien wiedzieć że tak się nie da:P

    Ale ossocho (dla medialnie wykluczonych)?

    PD

  • 3. Data: 2024-04-20 22:04:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2024 o 21:59, PD pisze:

    > Ale ossocho (dla medialnie wykluczonych)?

    https://tvn24.pl/wroclaw/wroclaw-odpowiadaja-za-smie
    rc-25-latka-w-izbie-wytrzezwien-sad-rozwaza-zmiane-k
    walifikacji-czynu-st7877694

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-04-20 22:31:44
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 20.04.2024 o 22:04, Shrek pisze:

    > https://tvn24.pl/wroclaw/wroclaw-odpowiadaja-za-smie
    rc-25-latka-w-izbie-wytrzezwien-sad-rozwaza-zmiane-k
    walifikacji-czynu-st7877694

    Dzięki.

    Z tymi stanami odmiennej świadomości to różnie bywa. Miałem operację
    ręki pod narkozą, przy wybudzaniu nazwałem odpowiednio personel
    naprawiający mi rękę i zdaje się kuku im chciałem zrobić - żeby nie
    było, po odzyskaniu świadomości naprzepraszałem się do 7-go pokolenia
    wstecz ;) Wiem, że złożenie policja-wrocław-trup brzmi w miarę
    jednoznacznie. Ale z drugiej strony ... oni tam we Wrocławiu nic nie
    robią tyllko kombinują, jak tu kogoś zabić a potem korumpować sąd żeby
    się wywinąć?

    PD

  • 5. Data: 2024-04-21 07:05:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 20.04.2024 o 22:31, PD pisze:

> [...]
    > naprawiający mi rękę i zdaje się kuku im chciałem zrobić - żeby nie
    > było, po odzyskaniu świadomości naprzepraszałem się do 7-go pokolenia

    Ale oni go tradycyjnie po wrocławsku zabili - jak był unieruchomiony...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-04-21 07:29:53
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 07:05, Shrek pisze:

    > Ale oni go tradycyjnie po wrocławsku zabili - jak był unieruchomiony...

    Rzeczywiście. Nie doczytałem. Co się człowiek chce za nimi wstawić to
    ktoś wyciąga jakieś nagrania z monitoringu i kręci aferę z niczego ;)

    Swoją szosą sprawdziłem, audytor jeszcze nigdy nie zrobił materiału z
    Wrocławia. Przypadek?

    PD

  • 7. Data: 2024-04-21 08:04:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.04.2024 o 07:29, PD pisze:

    > Rzeczywiście. Nie doczytałem. Co się człowiek chce za nimi wstawić to
    > ktoś wyciąga jakieś nagrania z monitoringu i kręci aferę z niczego ;)

    Pismaki pierdolone;) Kiedyś by po prostu spadł ze schodów albo by
    sanitariusze go pobili. I komu przeszkadzało...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!