  • 1. Data: 2024-04-23 14:43:36
    Temat: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No kawał sqrwysyna z tego Jońskiego.

  • 2. Data: 2024-04-23 16:21:37
    Temat: Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 23.04.2024 o 14:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > No kawał sqrwysyna z tego Jońskiego.

    A coś więcej dla tych, którzy nie interesują się influencerami?

  • 3. Data: 2024-04-23 17:26:50
    Temat: Re: Czy prawo okresli granice chamstwa Jońskiego? [Pytanie posła Leppera 2.0?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:

    > A coś więcej dla tych, którzy nie interesują się influencerami?

    IMHO Szef PO-komisji "zapytał się jak Lepper". Poseł Lepper został
    prawomocnie skazany za "pytanie" z mównicy Sejmowej o pięciu posłów
    SLD i PO. Jeśli można skazać posła za zapytanie z mównicy Sejmowej to
    szefa/członka komisji sejmowej za "zapytanie" w trakcie obrad komisji
    także IMHO, a już co najmniej przestaje być oczywiste że nie można.

    PiS raczej+ kiedyś tam do władzy wróci. Wiec teraz ustanawia się
    precedens jak PiS będzie się wolno "pytać" po komisjach śledczych
    o PO+4. IMHO Jak PO ma trochę pomyślunku to "bardzo oszczędnie"
    przeproszą za to jak pytanie zostało sformułowane ale nie za to
    czego dotyczyło. IMHO Sformułowanie pytania było klasy
    "Czy twój ojciec wie że jesteś homoseksualistą?".

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,309
    13289,kaminski-opuscil-posiedzenie-komisji-sledczej-
    jest-pan-swinia.html

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2024-04-23 17:53:00
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No cóż, miałem możliwość słuchać chama Jońskiego na żywo.
    Pewnie będą powtórki ;-)

    -----

  • 5. Data: 2024-04-23 19:56:32
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.04.2024 o 17:26, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,309
    13289,kaminski-opuscil-posiedzenie-komisji-sledczej-

    I co z tą formą nie tak?
    Nie można pytać świadka, czy był trzeźwy/nieodurzony?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2024-04-23 21:11:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    13289,kaminski-opuscil-posiedzenie-komisji-sledczej-
    jest-pan-swinia.html

    > I co z tą formą nie tak?
    > Nie można pytać świadka, czy był trzeźwy/nieodurzony?

    Można się ciebie pytać czy twój ojciec wie że jesteś homoseksualistą?
    IMHO "Pytanie" wygląda jak w zbyt duże części "mogące szkalować"
    twierdzenie.

    IMHO porządna papuga w części "twierdzącej" obiłaby sobie dupę blachą
    zwrotem "jak zeznał świadek". Nie użyłaby formy mogącej sugerować że
    jak rozumiem pasujące zeznania (wrażenia) jednego świadka to dla
    PO-przewodniczącego "bezsporny" fakt, taka PO-prawda.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2024-04-23 21:21:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 23.04.2024 o 14:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > No kawał sqrwysyna z tego Jońskiego.

    Pan jest zerem, pan jest świnia... co następne?

    Robert

  • 8. Data: 2024-04-23 21:55:27
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 23.04.2024 o 21:11, A. Filip pisze:

    13289,kaminski-opuscil-posiedzenie-komisji-sledczej-
    jest-pan-swinia.html

    > Można się ciebie pytać czy twój ojciec wie że jesteś homoseksualistą?

    A nie wpadł w furię? Kaczyński nie musiał go uspokoić?
    Joński to sobie wymyślił?
    Czy o co ci chodzi?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2024-04-23 22:08:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A myślałem, że ta męska qrwa Joński to z LSD jest.

    -----

  • 10. Data: 2024-04-24 01:35:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-04-23, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    13289,kaminski-opuscil-posiedzenie-komisji-sledczej-
    jest-pan-swinia.html

    > Można się ciebie pytać czy twój ojciec wie że jesteś homoseksualistą?

    Można. Ale to zła analogia, bo to pytanie z założeniem, a pytanie
    Jońskiego (jakby go nie oceniać) jest pytaniem o to założenie.

> [...]
    > jak rozumiem pasujące zeznania (wrażenia) jednego świadka to dla
    > PO-przewodniczącego "bezsporny" fakt, taka PO-prawda.

    Mam wątpliwośći co do odpowiedzialności prawnej. Wspominasz, że kogoś
    ukarano wczesniej bo z mównicy... co to konkretnie było? Zasadniczo
    trochę dziwne karać (w sensie prawnym) za pytanie, czy był pan
    trzeźwy/pod wpływem.

    --
    Marcin