  • Data: 2022-02-28 21:13:50
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 28 Feb 2022 19:40:52 +0100, Shrek wrote:

> [...]
    > zresztą) jak i kościelny wiedzieli, że dzik został nagle uczłowieczony i
    > z tą wiedzą się oddalili. Czyli sąd nie dokonał tu jakiś nowych odkryć.

    > Pisałem o tym, że pis zrobił znacznie większą krzywdę porzadkowi
    > prawnemu, choćby przez to, że teraz każdy będzie mógł negować
    > niezawisłość sądów. No ale sprawa jednak nie była polityczna, więc po
    > prostu musimy zważyć czy większe pojęcie o prawie ma przeciętny sędzia,
    > czy przeciętny kulson. No i czy ogólnie przeciętny sędzia jest
    > inteligentniejszy od przeciętnego kulsona.

    ale wyrok moze byc jednak polityczny :-)

    > Sąd tego nie podnosił. Z uzasadnienia wynika z samego faktu, że
    > strzelano w kierunku człowieka wynika możliwość konieczności udzielenia
    > pomocy. NIe sprawdziłeś i nie udzieliłeś - zarzuty i wyrok. IMHO słusznie.

    No wlasnie - sad nie podnosil, bo nie musial. Jest trup,
    pomoc byla potrzebna, a nie udzielono.

    Ale moze adwokat podnosil, ze wydawalo sie, ze pomoc nie byla
    potrzebna, i wlasnie pisze, ze sad jego argumentacje bezpodstawnie
    olał.

    > Tak to odbieram. Dziwię się że można inaczej. Znaczy ty to wiem, że
    > trolujesz, ale człowiek który odpowiada za bezpieczeństwo na strzelnicy
    > i pierdoli, że jak z kierunku strzału słychać ludzki głos, to należy
    > wyciągnąć wniosek że w sumie to dobrze, to trochę włos na głowie staje.

    No ale pisale - a co ten ludzki glos mowi?

    Poza tym strzelnica ma kulochwyt, jak w lesie slychac niezrozumiale
    glosy, to widac jakas gowniazeria halasuje.

    J.