  • Data: 2022-02-28 16:41:57
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2022 o 13:20, Olin pisze:

    > Nie, jest żywy, ma imię i nazwisko, a ktoś nawet wygooglał wizerunek.

    Nie jest to nadzwyczaj skomplikowane - postać jak najbardziej realna -
    nawet kiedyś się zastanawiałem czy ktoś jego tożsamości nie przejął, ale
    jak przez przypadek wysłał maila zamiast do kolegi to na grupę, co
    miałoby go uwiarygodnić to stwierdziłem, że to zbyt zaawansowana intryga
    na jego poziom;) Jak chcesz to możesz wysłać do niego mila na kulsoni
    adres z pytaniem czy jest świadomy co na grupach odwala.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.