  • Data: 2022-02-28 21:25:32
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2022 o 21:13, J.F pisze:

    > ale wyrok moze byc jednak polityczny :-)

    Po czym wnosisz?

    > No wlasnie - sad nie podnosil, bo nie musial. Jest trup,
    > pomoc byla potrzebna, a nie udzielono.

    No tak. Więc w czym problem?

    > Ale moze adwokat podnosil, ze wydawalo sie, ze pomoc nie byla
    > potrzebna, i wlasnie pisze, ze sad jego argumentacje bezpodstawnie
    > olał.

    Sąd uznał, że wystarczającą przesłanką wskazującą na możliwości
    konieczności udzielania pomocy jest to, że strzelano w kierunku
    człowieka. NIe widzę tu błędu logicznego ani prawnego.

    > No ale pisale - a co ten ludzki glos mowi?

    Bez znaczenia - wystarczy że ludzki, a to znaczy że strzelano w kierunku
    człowieka.

    > Poza tym strzelnica ma kulochwyt, jak w lesie slychac niezrozumiale
    > glosy, to widac jakas gowniazeria halasuje.

    Obczaj sobie strzelnicę roberta:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.