  • Data: 2022-02-28 17:33:26
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-28 o 16:44, J.F pisze:
> [...]
    nu-w-sadzie-okregowym-w-lublinie-zapadl-wyrok-aa-zNi
    k-ENfu-nJhY.html

    > Zaczela. Sam wiesz, ze bedzie teraz apelacja.
    >
    > A jak po apelacji wyrok bedzie krotszy niz rzeczywista odsiadka ?

    Powinni dostać drugie tyle bez prawa do odwoływania się.

    Moim zdaniem byli pijani jak bela i nawet latarka nie pomogła na ich
    zamglone oczka.

    Po przeczytaniu tekstu (poniżej) dostałam ataku śmiechu, ale z popłakaniem:
    "Jak wynika z wyjaśnień oskarżonych, Dariusz Ch. i Marcin B. dostrzegli
    pomiędzy drzewami obiekt, który uznali za dzika. Marcin B. oświetlił cel
    latarką, a Dariusz Ch. strzelił. Wówczas postać, do której oddany został
    strzał stanęła na dwóch nogach."

    Napisali, że 1-go listopada chłopak zbierał jabłka. W listopadzie jabłka
    jeszcze były?

    --
    animka