  • Data: 2022-02-26 11:17:56
    Temat: Re: Nieudzielenie pierwszej pomocy dzikowi
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja powiem więcej, zapewne w nadziei, że nie trafił. Gdyby nie trafił i
    > uciekł, to miał sporą szansę uniknięcia "sprawiedliwości", bo nie byłoby
    > takiego parcia na ustalenie jego tożsamości.

    Wysoki sadzie - zarzuty o nieudzielenie pomocy są bezpodstawne. Co
    prawda dzik kurwował ludzkim głosem, co wzbudziło moje podejrzenie, ze w
    istocie nie jest dzikiem, ale miałem nadzieję, że nic mu nie jest, więc
    po oddaniu strzału spierdoliłem. Należy podkreślić, że moje tłumaczenie
    spotkało się z całkowitym zrozumieniem przedstawiciela policji, więc nie
    wiem co wysoki sąd z prokuratorem pierdolicie. Proszę mnie wypuścić i
    przeprosić!

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.