  • Data: 2009-07-21 17:48:35
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/h44rll$lsa$1@news.one
    t.pl
    *Baloo* napisał(-a):

    > Nie przyjmuję, z tego prostego względu, że u mnie zmiana skrzynek nie
    > miała żadnego wpływu na zwiększenie/zmniejszenie spamu.

    U Ciebie nie zmieniło, a u mnie tak (mam na myśli poprzednie miejsce
    zamieszkania)

    > Skąd ta niewiara? Gdyby istniał zakaz zostawiania ulotek bez zgody
    > właściciela posesji, to każdy podmiot łamiący ten zakaz, można byłoby
    > bez problemu podać do sądu.

    Kradzież też jest zabroniona, a jednak istnieje.

    > Kupuję. Nazywa się to teraz nektar.
    > Czy coś poza nazwą zmieniło się w tej materii, że tak Cię to
    > bulwersuje?

    No właśnie. Nie bez przyczyny położyłem nacisk na słowo sok. Ale skoro
    nie widzisz różnicy, to zaliczasz się do tej samej grupy gospodyń
    domowych z Gdańska, które różnicy nie widzą, więc po co przepłacać?
    Nektar to nie sok. Ponad 3 lata temu zaintrygowany zniknięciem z rynku
    wymienionych soków napisałem do Hortexu. I co się okazało? Ano to, że te
    soki przez nadmierną kwasowość nie spełniały unijnych norm i ich
    producenci zostali zobligowani do dostosowania swoich produktów. A jak
    dostosować? Trochę soku, reszta woda i cukier. I w ten sposób zniknęły
    soki, a pojawiły się jakieś berbeluchy, w których zawartości owoców jest
    tyle co trucizny w zapałce i które gospodyniom z Gdańska nie robią
    różnicy, ale za to trzymają unijną normę. (Przepraszam Gdańszczan,
    bardzo lubię to miasto, ale przytoczyłem je cytując jakąś starą reklamę)

    > Masz chyba coś z deklem :) Nie troska, tylko zdziwienie, że nic sobie
    > z tego nie robicie.
    > Widocznie za mało macie problemów. Ale masz rację - nie mój cyrk, nie
    > moje małpy.

    Przeciwnie, nie dałem się jeszcze całkiem zwariować. Nie łykam
    bezkrytycznie tego wszystkiego co niesie za sobą członkostwo w UE jak
    małpa kitu. No i jeszcze się powtórzę: o nasze (moje) problemy niech
    Ciebie głowa nie boli.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675