  • Data: 2009-07-22 08:00:33
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: "Baloo" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Ja za to jestem taki francuski piesek, który wie co pijał wcześniej, a co
    > jest oferowane obecnie i widzę różnicę.

    No cóż, a ja szanuję Twoje zdanie na temat owej różnicy (choć dla mnie
    zupełnie niewyczuwalnej), ale tak się składa, że absolutnie nie masz racji
    co do składu tego produktu. Może istotnie smak soku przemianowanego na
    nektar zmienił się nieco na przestrzeni lat na skutek zmian w technologii
    produkcji czy też gatunku owoców i to jest akurat całkiem naturalne, ale
    faktem jest, że cukier dodawano doń_zawsze_, a to przecież z tym właśnie
    faktem usiłowałeś polemizować.

    > Jeszcze tak bardzo nie dałem się ogłupić i nie utraciłem zmysłu smaku
    > żebym nie wyczuwał różnicy.

    A jednak ten zmysł smaku nie pozwolił Ci na zarejestrowanie smaku cukru
    w_soku_porzeczkowym ;-)
    BTW - Nałęczowiankę starą od nowej też odróżnisz? ;-)