  • Data: 2009-07-21 09:42:56
    Temat: Re: Niechciana korespondencja
    Od: "Baloo" <n...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał

    > Likwidacja starych skrzynek do których miała dostęp wyłącznie PP było
    > nieludzką głupotą.

    Tak kochasz monopol naszej PP? Bo ja niekoniecznie.
    Z kolei wolę jedną uniwersalną skrzynkę, niż pięć różnych w zależności od
    dostawców przesyłek.

    > Ale unia może tego nie rozumie, bo może gdzieś na świecie szanuje się
    > wolę ludzi, że jak sobie nie życzą reklam to mu się ich nie wrzuca.

    Przecież to nie jest ani kwestia Unii ani kwestia skrzynek, tylko
    konkretnych uregulowań prawnych. Gdyby zabroniony był spam papierowy i
    można byłoby zgłosić każdy podmiot, który bez zgody właściciela posesji
    wrzuca swoje reklamy, ulotki i inne pierdoły, to szybko ucięto by ten
    proceder. A tak to nawet jak zlikwidujesz skrzynkę, to Ci zostawią na
    parapecie, wycieraczce, na klamce czy wetkną w szparę w drzwiach czy
    furtce.

    > W moim bloku są jeszcze skrzynki z monopolem PP. I mam nadzieję, że
    > jeszcze długo tak będzie.

    Nie będzie. Wymóg to wymóg i nie powalczycie za długo.
    Dziwię się, że jeszcze się z tym nie uporaliście. Lubicie się na narażać na
    konsekwencje prawne? ;-)