    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Wed, 25 Jul 2018 16:00:01 +0200

    > Po prostu próbujesz się opierać na materiałach prasowych, a te linczują
    > bez znajomości rzeczy i nawet później nikomu do głowy nie przyjdzie, by
    > napsiać, że nie mieli racji. Stąd tyle informacji o łamaniu prawa.

    Ale wiesz, że są filmy i można samemu sprawdzić jak zachowują się ci
    policjanci?

    Oczywiście oni nie łamią prawa, bo tylko wykonują rozkazy, które są
    zgodne z prawem...
    Zdajesz sobie sprawę, że takim argumentem to może oszukasz wyznawcę
    pisowskiego (bo on chce być oszukany takim właśnie argumentem, bo pasuje
    mu do jego koncepcji i wizji świata), ale normalnego człowieka nie da
    się w ten sposób oszukać?

    > Dziennikarze niby zasłąniaja się tym, ze oni sygnalizują jedynie, ale
    > ludzie nie dostrzegają tego niuansu, od którego momentu to prawda
    > obiektywna, a do którego po prostu insynuacje.

    Słuszna uwaga.
    Tylko pomylili ci się adresaci, którzy tych niuansów nie dostrzegają.

    > No ja się też dziwię, że nie ogarniasz.
    >
    > Kilkudziesięciu ludzi próbuje wedrzeć się do Parlamentu. Policja
    > zatrzymuje jednego z nich. Nie wiem, czemu akurat jego, ale po pierwsze
    > ktoś taką decyzję podjął a i pewnie z grubsza rzecz biorąc każdemu z
    > biorących udział w tym wydarzeniu by się jakiś zarzut dało przedstawić,
    > a policjanci uznali, że akurat ten bardziej na niego zasługuje. Resztę

    W parlamencie siedzą ludzie, którzy łamią Konstytucję (łamią prawo),
    demolują ustrój, demolują trójpodział władzy, niezawisłość
    sądownictwa... Tylko nie pisz mi tu, że to ludzie ich wybrali do tego
    parlamentu, bo wybrali, ale nie do łamania prawa.
    Każdemu biorącemu udział w tym wydarzeniu by się dało jakiś zarzut
    przedstawić, ale na pewno nie ludziom, którzy przeciwko temu protestują.
    Policja źle kieruje swoje działania. Przeciwko nie tym co trzeba.

    Pozdrawiam
    Piotr