  • Data: 2018-07-25 16:50:52
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25-07-18 o 14:38, Marcin Debowski pisze:

    > Ja zrozumiałem, że miał okresy, gdy był nieprzytomny. AED nie zrobi
    > wyładowania przy normalnym rytmie, a jak oddycha ale jest nieprzytomny to
    > też nie wolno odłączać AED bo może nastąpić zatrzymanie krążenia.

    Ratownik podejmował decyzję na podstawie tego, co wiedział. Od początku
    przecież się upieram, że nie należy go oceniać względem obiektywnych
    faktów, a względem subiektywnych z jego punktu widzenia. Iść sprawdzić
    nie mógł. Kobieta powiedziała, że facet mówi, ze go głowa boli. I podjął
    taką, a nie inną decyzję "taktyczną". Jakby dał ten AED, to też by
    błędem nie było. Generalnie po prostu każda decyzja w tym wypadku była w
    jakiś sposób uzasadniona.