  • Data: 2019-10-11 16:05:31
    Temat: Re: Nagrania 999
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Oct 2019 22:47:44 +0200, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >Oj wydaje mi się, że te nagrania to w lata a nie tygodnie się trzyma. No
    >nic - spróbuję - zobaczymy czy magnetofon się nie popsuł kulsoniem wzorcem.
    "Porządne" rejestratory rozmów nie mają funkcji kasowania wybranych
    nagrań. Najstarsze nagrania są usuwane automatycznie po zapełnieniu
    dysku a dysk raczej starcza na lata niż dni.

    Od kilku lat producenci dają w konfiguracji możliwość ustawienia
    automatycznego kasowania po określonym czasie ale to dotyczy z
    automatu wszystkich nagrań a nie wybranych. Niektóre instytucje w
    ramach własnych wewnętrznych zarządzeń decydują się na przechowywanie
    tych nagrań przez 30 dni "bo rodo".

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?