  • Data: 2019-10-11 16:46:05
    Temat: Re: Nagrania 999
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.10.2019 o 11:36, J.F. pisze:

    > Taki doswiadczony i nie umie ?

    No na 9 bez roota nie umiem.

    > Ale moze Ci sie tak tylko wydaje ? :-)

    Mam pomysła:

    "Przez stan nagłego zagrożenia zdrowotnego należy rozumieć stan
    polegający na nagłym lub przewidywanym w krótkim czasie pojawieniu się
    objawów pogorszenia zdrowia, których bezpośrednim następstwem może być
    poważne uszkodzenie funkcji organizmu lub uszkodzenie ciała lub utrata
    życia, wymagające podjęcia natychmiastowych medycznych czynności
    ratunkowych i leczenia."

    Połamiemy babie kulasy i zapytamy czy w jej odczuciu jej stan zdrowa nie
    uległ nagłemu pogorszeniu i nie wystąpiło u niej poważnie uszkodzenie
    funkcji organizmu. Bo może rzeczywiście nie i nie ma o czym gadać;)

    > Ale byla polamana ? Nie bylo dowodow :-P

    Ale są. Wypis... Żeby było ciekawiej odwieźli ja z powrotem karetką, bo
    lekarz stwierdził, że nie ma mowy, żeby ją ktoś po prostu samochodem
    odebrał.

    > Niby tak, ale pod warunkiem, ze baba nie miala racji, bo "z braku
    > pieniedzy połamańcow nie wozimy" :-)

    Ale to nie ona decyduje czy wożą połamańców a ustawa. W razie
    wątpliwości należy babie kulasy poprzetrącać i sprawdzić czy podpada to
    pod definicję:P

    > Oj tam - zbadaja i stwierdza ze niegroznie.
    > Ale przyjada, bo jest zagrozenie :-)

    I tak przyjechali.

    > No wiesz, dawno temu bylo na tasmie, to trzeba bylo kasowac czesto.
    > Teraz to pewnie jest na twardym dysku, a nawet najmniejszy twardy
    > starczy na wiele miesiecy.
    > Ale moze jest na SSD, a SSD mozna kupic male :-P
    >
    > No i RODO - ten osrodek nie powinien trzymac dluzej niz nalezy :-)

    Trzy lata.

    > To moze miala racje, albo zle zrozumiala na szkoleniu :-)

    nie ma tak prosto - raz odmówiła, raz przysłała. Albo za pierwszym razem
    odmówiła pomocy w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego, albo za drugim
    "przekroczyła uprawnienia":P

    --
    Shrek