  • Data: 2006-02-18 22:01:07
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Przemysław Bernat <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 18 Feb 2006 21:08:33 +0100, Tomasz Motyliński napisał(a):

    > Oświecę Pana, całekim niedawno wtargnął mi pies kilkanaście metrów przed
    > pojazdem i mając blisko 100 km/h udało mi się go nie trafić (a był lekki
    > lód na drodze), oczywiście inną kwestią jest to że sam mało nie zginąłem
    > (dachowanie).

    Ciekawe! Pijany pies: <dregdl$p5r$1@news.telbank.pl> Ale i tak winne były
    koleiny :/

    > Teraz mój refleks ocalił zdrowie a być może i życie tej
    > bezmyślnej Pani, która sobie tak znienacka wlazła na pasy 6m przed
    > nadjeżdżający (traf chciał akurat mój) pojazd o masie przekraczającej 1,5t.

    Brawo!

    > Traf chciał mam bardzo dobre hamulce i na asfalcie nie było lodu. Powinna
    > Bogu dziękować, że żyje i jest cała, do nieszczęścia zabrakło 5-6cm. Gdyby
    > jechała moja matka nie zdążyłaby nawet hamulca dotknąć, a z pewnością
    > jechałaby w tym miejscu także około 40-50 km/h (jak ja).

    Od razu jestem spokojniejszy wiedząc, że tacy świetni kierowcy jeżdżą po
    naszych drogach. Przemyśl jednak swój sposób jazdy. Jesteś bardzo pewny
    siebie. Mam nadzieję, że zdążysz nabrać pokory nim ktoś zginie.

    --

    Pozdrawiam,
    Przemek