  • Data: 2006-02-19 08:19:11
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Tomasz Motyliński*
    wypowiedziała te słowa:

    > Ręce opadają, kończe tą dyskusje bo to nie ma sensu.

    Popatrz, minutę wcześniej napisałeś, że w tym miejscu było ograniczenie
    do 50 km/h ale Ty jechałeś i tak 65 km/h bo "to jest najniższa
    prędkość, przy której mogę toczyć się na 5 biegu".
    Ja i nie tylko ja chcemy dotrzeć do Twego łba (chociaż coraz bardziej
    uważam, że się nie da i wszystko co do Ciebie dotrze to jakieś
    nieszczęście i ofiary), że _całość_ Twoich opowieści świadczy o tym, że
    nie potrafisz jeździć spokojnie: kiedyś były to koleiny vel pijaczek
    vel pies (i to jest megarotfl a Ty wychodzisz na megatrolla!), teraz
    się okazuje, że najpierw przekraczasz dozwoloną prędkość o 30% a
    następnie zganiasz przechodnia z przejścia dla pieszych - i oczekujesz,
    żebyśmy płakali nad Twym losem??
    Życzę Ci, żeby Cię policja zatrzymała i zrobiła porządek zanim zrobisz
    komuś krzywdę.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    ||| gsm: 502defunk ||| JID: o...@j...org |||