  • Data: 2006-02-18 22:10:41
    Temat: Re: Moher na pasach
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Bernat wrote:

    > Ciekawe! Pijany pies: <dregdl$p5r$1@news.telbank.pl> Ale i tak winne były
    > koleiny :/

    Myślę, że ten wątek robi się lekko zbyteczny.
    Oto mający problemy zarówno z zachowaniem bezpieczeństwa jak i
    prawdomównością kierowca wywinął kolejny numer, a my się skupiamy na
    jego kolejnych dziwnych przypadkach.
    Jak dla mnie EOT; nie ukrywam też, że jestem bliski założenia drugiego
    permanentnego filtra :-/

    --
    pozdrawiam, Olgierd