  • Data: 2006-01-20 22:45:37
    Temat: Re: Mandaty za parkowanie
    Od: Grzegorz Borek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San wrote:

    > To nalezy takiemu odebrac prawko. Bo najwyrazniej dostal je przez
    > pomylke.

    Pominę niedorzeczne żądanie odbierania prawa jazdy za nieprawidłowe
    parkowanie (wedle takiego rozumowania to za przekroczenie prędkości
    powinien być pluton egzekucyjny, a za wyprzedzanie na pasach łamanie kołem)
    i przejdę do istoty sprawy:

    Co w wypadku jeśli wlepiający mandat ma inną opinię odnośnie możliwości
    parkowania w danym miejscu niż kierowca, który pozostawił tam samochód?
    Jeśli gdzieś parkuję to mam z góry przewidzieć, że pojawi się niedouczony
    strażnik miejski i włoży mi jakiś świstek za szybę? Czy nawet nie
    niedouczony, a niedowidzący - nie zauważy mojego bileciku parkingowego. Mam
    za każdym razem po zaparkowaniu dzwonić do odpowiednich służb z pytaniem,
    czy przypadkiem nie mam czegoś do zapłaty?

    --
    Grzegorz Borek