  • Data: 2005-06-02 18:30:01
    Temat: Re: Licencja OEM
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Arek <a...@e...net> writes:

    > Dnia 2005-06-02 15:38, Piotr Dembiński rzecze:
    >
    > Zostaw mitomana Olgierda. Nikt mnie nie wzywał na żadnego świadka.
    >
    > Co do porad to nie sądzę by licencja dawała gwarancję znajomości prawa,
    > co dobitnie pokazuje praktyka :( Niestety :)

    A to nie jest tak, że jeśli licencjonowany radca prawny należący
    do korporacji pomyli się przy oficjalnym udzielaniu porady prawnej
    (przykładowo powie, że zgodnie z polskim prawem można zainstalować
    Windows licencjonowany na OEM na dowolnej liczbie komputerów, a akurat
    okaże się, że nie można, bo to nie utwór, nabywca nie nabył praw w
    rozumieniu prawa autorskiego autorskiego, tylko związał się taką,
    a nie inną, ograniczającą go umową), to czy taki radca prawny
    nie poniesie przypadkiem jakichś konsekwencji za wprowadzenie
    klienta w błąd?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl