  • Data: 2005-06-03 05:24:56
    Temat: Re: Licencja OEM
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    regent... napisał(a):

    [...]

    > czy te "warunki" nie wychodzą poza prawo???

    Które warunki? Napiszę inaczej. Pożyczam od Ciebie samochód, kiedy pytam
    Ciebie czy mi go pożyczysz Ty mówisz, że OK ale pod warunkiem, że bedę nim
    jezdził wyłącznie w dzień i nie przekroczę prędkości 50 km/h. Teraz pytanie -
    czy prawo zabrania zawarcia takiej umowy czy nie? Moim zdaniem nie zabrania.
    Teraz inna sytuacja, znowu chcę pożyczyć auto ale Ty stawiasz warunek, że mam
    jeździć tylko w nocy, bez włączonych świateł oraz mam jeżdzić z predkością
    140 km/h. Znowu pojawia się pytanie czy prawo zabarania zawarcia takiej
    umowy? Moim zdaniem zabrania ponieważ to do czego masz się zobowiązać narusza
    przepisy prawa. Dokładnie tak samo działa to z Licencją na oprogramowanie.

    > jak post wyżej,

    Może zacząłbyś cytować jak należy bo z tego naprawdę nic nie wynika...

    Do reszty Twojej wypowiedzi się nie odniosę, bo zupełnie nie wiem o co
    chodzi.

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6