  • Data: 2005-06-02 22:01:26
    Temat: Re: Licencja OEM
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:d7n6ev$8vg$1@inews.gazeta.pl> autorstwa
    niejakiego witek wyjaśniam co następuje:

    > czytaj: nigdy nie dostałem wezwania, bo od 20 lat adres zameldowania nie
    > zgadza się z moim faktycznym adresem zamieszkania, a to po to, żeby
    > żaden sąd nie wiedział jak mnie znaleźć, bo uwielbiam sobie z nimi
    > lecieć w kulki i nie odbierać żadnych pism.

    I o to chodzi. Areczka poprosił na świadka jego koleś Tomek K.,
    oskarżony o naruszenie tajemnicy zawodowej. Oskarżyciel posiłkowy (niżej
    podpisany) wniósł o oddalenie wniosku, ale Sąd uznał, że będziemy
    widzieć Areczka.
    Ale we wtorek okazało się, że nawet bliski kolega Areczka nie wie gdzie
    on mieszka... Jak się prokuratorka zdziwiła jak powiedziałem mniej
    więcej coś takiego jak Ty ;-)))
    Rzecz jasna podałem adres do doręczeń, ten co znam. Zobaczymy czy
    wystarczy tchórzliwemu Areczkowi odwagi, żeby przestąpić próg sądu?

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597