    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <j...@4...com>
    <6218c708$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <8ex8e924lemi.1brycgnj6lnty$.dlg@40tude.net>
    <6218dba0$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <yxvkkjnn0dif$.1pt9wak0yw3vn$.dlg@40tude.net>
    <6218e3fd$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <1e9efm6filwjo$.1t9x4rpeduhl8.dlg@40tude.net>
    <Q9eSJ.51892$fGj4.43413@fx04.ams1>
    <1...@4...net>
    <1_yUJ.125558$sga6.35304@fx10.ams1>
    <1o34orxhn5riu$.d4fy1x794osa$.dlg@40tude.net>
    Date: Mon, 7 Mar 2022 17:22:19 +0100

    On Mon, 7 Mar 2022 10:40:46 +0100, Olin wrote:

    > No właśnie nie jestem przekonany, czy wszystkie.
    > Głównie chodzi o to, że Shrek - a za nim rzecz jasna Staś Pytalski -
    > kwestionował skuteczność szczepień. Pokazywał, że przestały zabezpieczać
    > przed zakażeniem - które nad wyraz często utożsamiali z chorobą - a

    Minister podawal ilosc nowych zakazen czy zachorowan?

    No to coz, bede pytal dalej - jak sie wykrywa zachorowanie, a jak
    zakazenie ? :-P

    > śmiertelność zależy przede wszystkim od "zaborów", czyli PKB, a nie żadnego
    > tam poziomu zaszczepienia populacji.

    A to nie moja teza. Z braku danych.
    Hipotezy rozne moglem stawiac.
    Jedna musze przeliczyc ..

    > Co teraz sądzi, trudno się połapać. W końcu chyba zmienił front, że
    > szczepienia może jakieś tam znaczenie mają, ale czynników jest tyle, że nic

    Zaraz zaraz - uczciwie przeciez przyznawalismy, ze wsrod zgonow jest
    lepszy wspolczynnik, niz wsrod zachorowan.
    Czyli cos tam szczepionki daja, i to nie tak malo.

    > nie można ogarnąć.

    Po analizie danych z roznych krajow i fal, gdzie nie widac zadnego
    jednolitego trendu ..

    > Jak wyżej.
    > Cała ta nużąca dyskusja jest o tym, że kwestionuje.
    > Według Shreka "zabory" rulez.

    Co by nie mowic, to wydaje sie, ze poziom opieki lekarskiej powinien
    miec wplyw na poziom smiertelnosci Covid.
    I dalej sie wydaje, ze roznie jest w "zaborach", ale moze sie myle.

    J.