  • Data: 2022-01-04 00:54:29
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli masz 60 dni, ale jak skorzystasz to cię wyjebią:P

    Zalezy od pracodawcy. Na ogół nie (idziesz na bezpłatny), ale
    cierpliwość zalezy zwykle od tego jaki ten pracodawca duzy. W końcu nie
    zatrudnia się po to, aby kogoś trzymać bez wykonywania zadań. Takie coś
    to może po kimś duzym spływać, ale dla mniejszego, przy całym
    zrozumieniu potrzeby humanitarności podejścia, to duzy problem i
    rykoszetem dostają tez inni pracownicy.

    A takich przypadków jest przeciez nie aż tak dużo, więc MZ jak już, to
    je powinna obejmować ustawowa ochrona, a nie mikrozarządzanie w
    majestacie państwa grypą, katarem czy stłuczonym kolanem.

    > Chyba pół roku konkretnie.

    Pierwsze 30 dni zdaje się płaci pracodawca, potem zus. Do pół roku? I co
    potem?

    --
    Marcin