  • Data: 2022-08-25 00:19:42
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.08.2022 o 21:20, Shrek pisze:

    > Są trzy możliwe przyczyny (znaczy nieskończona ilość, ale biegli
    > pozostałe pominęli). Skoro nie umarł na duszenie i rażenie to na śladowe
    > ilości narkotyków. Niesamowity pech bo sznse prawie zerowe, a zszedł
    > akurat w  kiblu na kulsonariacie.

    OK! No i co - Twoim zdaniem - z tego wynika? Że ja niby twierdzę, ze on
    umarł na śladowe ilości dopalaczy? Jak doszedłeś do tego wniosku?

    > Jesteśmy na grupie prawo - więc skoro sankcji nie ma to znaczy że wolno:P

    I widzisz, do jakich mądrych wniosków dochodzisz. tyle, że powoli. Po
    dwóch latach zrozumiałeś, że czasem wolno kogoś dusić. Choć oczywiście,
    co do zasady nie powinno się :-)

    --
    Robert Tomasik