  • Data: 2022-07-06 18:25:31
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.07.2022 o 17:42, J.F pisze:

    > Kto twierdzil?

    Robert:P No i dwóch biegłych:P

    > A tak wyglada?

    https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/OOik9kuTURBXy84
    NTU2ZTFkMy0wOTM2LTRjNTItYWY2ZS0wNDA3YzNjN2M4YmYuanBl
    Z5GTAs0DSM0FcYKhMAWhMQE

    > Oceniasz czlowieka po wygladzie :-)

    Nie tylko - po tym że zastrzelił człowieka i jest krawężnikiem w
    policji;) Przyznasz, ze jakieś podstawy są:P Generalnie jak ktoś wygląda
    jak dres to zwykle jest dresem:P

    > Albo i nie, ciekawe.
    >
    > Przy czym zarzuty postawiono w grudniu 2021

    Hmm. Zarzuty może i tak, natomiast oskarżenie wniesiono na dniach.

    > Zdarzenie bylo w listopadzie 2019.
    > Prokurator mial przeslanki?

    No pewnie miał, skoro zarzuty postawił. To chyba nie jest tak jak robert
    mówi, że się stawia z czapy:P

    > A swoją drogą - co tyle zajeło - "kompleksowa ekspertyza"?
    > Czy kolejka do jej wykonania ?

    Prokuratora pytaj. Pewnie taka co ma rozwiać wątpliwości z poprzednich
    więc musi się poważniej nazywać:P

    > I jeszcze
    > "W grudniu 2021 roku przesłuchano policjanta ..."
    > A wczesniej co - nikt go nie przesluchal,

    Pewnie był na L4 od psychiatry.

    czy tamto sie nie liczy,
    > bo jako swiadek bez zarzutów?
    >
    > https://konin.naszemiasto.pl/konin-dzisiaj-mija-dwa-
    lata-od-tragicznej-smierci-21/ar/c1-8530795

    > Tacy biegli, czy rzeczywiscie nie dalo sie ustalic?

    No właśnie pytam jak to jest, że biegli się aż tak mylą? No i
    standardowo jak druga strona robi kontropinie (akurat nie ten przypadek)
    to okazuje się ona zwykle odwrotna. To co - nie mylą się losowo? Czy to
    znaczy że wynik opinii biegłego jest zaeżny od tego kto zleca?

    > Tym niemniej ... skoro prokurator dwa lata sledztwo prowadzi,
    > to skad komendant ma wiedziec co i jak ?

    On biedny nic nie widział, co prawda w mediach dużo było i nawet mu
    zamieszki się pojawiły przed kulsonariatem, ale nie wiedział że jest
    prowadzone postępowanie, bo mu prokuratura nie powiedziała, to kulsona
    nie zawiesił, bo nie wiedział:P

    > Dlaczego w panstwowych?
    >
    > Prywatnym Kosciele jak widac tez jest.

    Bo w prywatnych jak ktoś srogo spierdoli to się go wywala. No może poza
    tymi z just culture, ale tam to się wpadek nie ukrywa.

    > https://konin.policja.gov.pl/w10/aktualnosci?y=2019&
    m=11&archiwum=1 > Nie bylo sprawy ? Chyba nie.

    Troche była:

    https://konin.policja.gov.pl/w10/aktualnosci/214832,
    Nie-ma-zgody-na-atakowanie-policjantow.html

    "Kierownictwo Policji od początku wspiera i będzie wspierać policjanta,
    który przeprowadzał interwencję wobec 21-latka, zapewniając mu wszelką
    pomoc <cut> W świetle prawa i oceny kierownictwa polskiej Policji nasz
    policjant jest niewinny, a przebieg podjętej interwencji wyjaśni
    szczegółowe, niezależne śledztwo prowadzone przez Prokuraturę."

    > Wow, sam Ciarka.

    To samo znaleźliśmy. Czyli jednak ciarka niezawodny... Wszyscy dookoła
    mówią chuja wiemy, sam ciarka pisze że właściwa postawa charakteryzuje
    się spokojnym oczekiwaniem na oficjalne ustalenia a jednocześnie wedle
    oceny policji policjant jest niewinny. Czyli jednak jak w kościele -
    powinni go na inny kulsonariat przenieść;)

    > Albo bedziesz lapal i nie pomyslisz, ze masz w niej pistolet.

    Jakoś nigdy nie miałem odruchu łapania czegoś zajętą ręką... Jeśli już
    to odruchowo wypuszczałem co miałem.

    > Jak widac - bo miala takie opinie bieglych.

    Więc wracam do pytania - jak to kurwa możliwe, że mamy cztery opinie
    biegłych i dwie są takie a dwie inne? Znaczy że możliwe to wiemy, ale to
    znaczy że zasadniczo opinie biegłych mają przyzerową wiarygodność i...
    szury miały rację na podstawie chłopskiego rozumu. Jak dla mnie w dwóch
    pierwszych ściany grały na korzyść gospodarzy. I gdyby nie afera
    ogólnnopolska i nagrania z monitoringu których niezdążono popsuć, to tak
    by zostało. Kolejny przyczynek, żeby policji i prokuraturze nie ufać w
    takich sprawach, bo domyślnie kłamią.

    > Chyba jednak cos tam w nich bylo, skoro zrobili trzecią.

    Taa. Były niezgodne z tym, że ślady prochu były z tyłu. I zrobiła się
    afera, bo jakimś cudem pełnomocik ojca do tego dotarł.

    > Komende jakos zrobili ... ciekawe skad ta nadgorliwosc :-)

    Bo się wydostało do prasy? A co zrobili? Ktoś jakąś odpowiedzialność
    poniósł?

    > Np.
    > http://www.warszawa.po.gov.pl/contrast.php/pl/main/k
    omunikat/id/572/alias/Informacja+o+kolejnych+zarzuta
    ch+wobec+Wies%C5%82awa+C.+%E2%80%93+by%C5%82ego+bieg
    %C5%82ego+s%C4%85dowego+z+listy+bieg%C5%82ych+przy+S
    %C4%85dzie+Okr%C4%99gowym+w+Warszawie+oraz+by%C5%82e
    go+lekarza+s%C4%85dowego%2C+w+okr%C4%99gu+S%C4%85du+
    Okr%C4%99gowego+w+Warszawie.+.html
    > szukaj dalej.
    >
    > https://www.money.pl/gospodarka/cba-zatrzymalo-skoru
    mpowanego-bieglego-opinia-za-lapowke-661450668873996
    8a.html

    Ale to za łapówkarstwo. Jakby mu nie udowodnili że to przestęstwo
    umyślne a szedł w zaparte że się pomylił...

    > Ale idzie nowe
    > https://www.prawo.pl/biznes/biegly-sadowy-ponosi-odp
    owiedzialnosc-odszkodowawcza-za-wyrok,497085.html

    > ... tylko 19 lat

    WoW.

    --
    Shrek