  • Data: 2022-07-07 01:12:54
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-07-06, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale oni twierdzili, że pocisk wszedł przodem, a nie że policjant celował
    > w przód a tak się złożyło że strzelił w tył.

    Jak już bawimy się w adwokata diabła, to skoro się gonili, pewnie
    policjant zziajany, ocenić sytuację trudniej bo wszystko podskakuje i
    zamazuje się jak biegniesz, w końcu go dopadł, tamten zaczął się obracać
    (lub tak się policjanotowi wydawało), no to strzelił bo myślał, że go
    atakuje. Te nożyczki to tam gdzieś wcześniej w ogóle były, bo jeśli
    jednak tak, to mógł połączyć? Ale mogło mu też po drodze coś błysnąć i
    sobie nadkoncypował.

    --
    Marcin