  • Data: 2007-06-27 22:23:13
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    ulong wrote:
    > Masz nikłe pojęcie o czytaniu ze zrozumieniem. Nie napisalem nigdzie, ze
    > przejechalnie na czerwonym to co innego niz wymuszenie pierszenstwa.
    > Napisalem ze nie wymusi pierszenstwa jesli bedzie jechal na zielonym, a
    > ktos mu wyjedzie z prawej, z tym ze tamten na czerwonym. Inni zrozumieli
    > o co chodzi.

    Może przeczytaj, co sam napisałeś, bo najwyraźniej sam nie wiesz, co
    piszesz.

    A pisałeś o "nie ustępowaniu" osobie z prawej mającej czerwone światło.

    > ROTFL
    >
    > Wystarczy pomyslec, ze mianem zawrotna nie okresla sie /z reguly/
    > predkosci, ktora jest dozwolona. Z reszta napisalem PRAWDOPODOBNIE czy
    > cos w tym stylu.

    Aha. Kolejny cyborg z radarem w oczach... Myśl troszeczkę.

    "Wysoki sądzie! On jak jechał, to robił 'wruuuum!', a powinien tylko
    'pyr-pyr-pyr'!" ;)

    Poza tym przemknęła ci koło nosa całą istota twojego błędu: nie ma
    znaczenia, czy ktoś przekroczył dozwoloną prędkość, czy jedzie
    kradzionym pojazdem, czy zamordował właśnie własną babcię, czy popełnił
    jakieś inne wykroczenie czy przestępstwo - wymuszenie pierwszeństwa to
    wymuszenie pierwszeństwa. I choćby był pijany, nie miał prawka i
    poruszał się kradzionym pojazdem, w przypadku "bum" wina byłaby
    CAŁKOWICIE po stronie tego wymuszającego.

    Kompletną głupotą jest twoja argumentacja "on _chyba_ złamał przepisy,
    więc i mi też wolno" (zwłaszcza że to "chyba" wynika wyłącznie z czysto
    subiektywnego i z reguły błędnego wrażenia).