  • Data: 2007-06-27 21:17:21
    Temat: Re: Kolizja z motocyklista
    Od: ulong <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:
    > Masz nikłe pojęcie o przepisach. Przejechanie na czerwonym to dokładnie
    > to samo, co wymuszenie pierwszeństwa.
    Masz nikłe pojęcie o czytaniu ze zrozumieniem. Nie napisalem nigdzie, ze
    przejechalnie na czerwonym to co innego niz wymuszenie pierszenstwa.
    Napisalem ze nie wymusi pierszenstwa jesli bedzie jechal na zielonym, a
    ktos mu wyjedzie z prawej, z tym ze tamten na czerwonym. Inni zrozumieli
    o co chodzi.

    > ROTFL
    >
    > Ja jeszcze ograniczenia prędkości w stylu "zawrotna" nie widziałem.
    ROTFL

    Wystarczy pomyslec, ze mianem zawrotna nie okresla sie /z reguly/
    predkosci, ktora jest dozwolona. Z reszta napisalem PRAWDOPODOBNIE czy
    cos w tym stylu.

    Proponuje na przyszlosc czytac 2x, zanim znowu cos glupiego napiszesz.

    Pozdrawiam, Wojtek.